Julen 2008

Då var julen slut då. Ja vi har ju mellandagarna kvar, men för mig känns det i alla fall som att julen är slut. Men vart tog den vägen? Det har varit fullt upp med alla julklappar och mat och bak som skulle fixas och sen kom dagen äntligen. Men inte var det mycket till julkänsla. Första julen som jag inte firar hemma i norrbotten = en jul utan snö = ingen riktig jul. Fick intala mig själv att det var julafton och blev lite sentimental då jag pratade med familjen på telefon. Men sen blev det en trevlig dag ändå, om än olik de jular jag är van.


En äkta gran! Det var längesen!
Synd bara att jag inte fick se äkta ljus i den också som K:s pappa haft i 63 år men inte detta år.


Många paket för 4 personer och fina inslagningar!


K:s ena paket till mig. Han försökte få till ett hjärta :-)


Kolla grönskan utanför :-(


Min fina dukning!



/Tesan




Kommentarer
Victoria

Jul utan snö.. ojoj, grönt gräs tillåmed!!!! Hoppas du har haft en underbar jul :-)

2008-12-29 23:03:54
URL: http://lillyvictoria.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0