Du ska vara snäll med mamma

Jaaaaaa!!! Jag lyckades få i Felicia åtminstone 140 ml ersättning. Knepet var att gå runt med henne och sedan låta henne se hennes egen spegelbild samtidigt som hon åt. Det värsta med att vara mamma är denna jäkla oro. Då hon åt blev jag så lycklig och det liksom släppte en klump i mig och jag började gråta. Skit också vad jag hatar de jobbiga känslorna. Vad gör du med mamma Felicia?!

Har märkt att Flisan gillar då jag läser för henne så vi la oss i sängen och jag läste en av alla mina disneyböcker från kalle ankas bokklubb som jag fick då jag var liten. Myyyys! Hon tittar nyfiket på bilderna och sträcker sig efter boken och vill hålla :-) När jag hade läst färdigt blev hon lite väl övertrött och grinig men efter många försök med "ligga-nära-och-stryka-på-försiktigt", gunga i famnen och dug vet vad. Så var det enda hon ville att komma till sin säng. När hon landade på kudden vände hon sig på sidan och stensomnade. 20.30 hann klockan bli ikväll.

Fick till så många härliga bilder på skitungen (skitunge för att hon gör mig orolig :-)) idag så kan inte bara välja en. Om ni orkar så scrolla, annars låt bli!









Sov i vagnen på promenaden






Vaknade efter en sovstund i vagnen på em men somnade om på mammas bröst



Somnade sedan om igen i en annan ställning


Åh vad jag älskar dig min ängel. Sov gott!



/Tesan






Kommentarer
Martina - Mamma till Ella

Sån söt liten plutta! Läste lite på familjeliv om allergi mot mjölk bla. Är din dotter allergisk, eller var där något annat?



Vi har precis fått reda på att Ella är lite allergisk mot mjölkprotein och får nu ge henne nutramigen.



Ha det toppen



2010-06-10 11:22:42
URL: http://frumammapappabarn.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0