Hit & dit

Idag har vi flängt runt en massa Felicia och jag. På morgonen var jag på återkoll på MVC, vilket kändes ganska meningslöst. Bara en massa frågor. Någon undersökning gjorde hon inte bara för att jag inte har några problem och  för att jag aldrig blev sydd. Hon frågade om jag gör knipövningar. Ehh, nä! Det har jag inte fått någon info om alls. Det skulle man tydligen ha fått på BB. Men det förvånar mig inte att det glömdes, det var mycket som inte var bra där tyvärr. Min BM gav mig bara en liten folder om hur man gör. Ingen koll så jag gör rätt?

Efter det besöket tog vi en sväng på mitt jobb. Så kul att komma lite hemifrån och att träffa folk!

Sedan blev det en promenad in till stan där det blev lite shopping. Flisan var sådär nöjd och ville inte alls ligga i vagnen så fick bära och gunga på henne samtidigt som jag sköt vagnen och kollade på kläder. Att testa kläderna blev också lite meck, men det gick!

Efter shoppingen promenerade vi hem och det kändes underbart med motion. Tycker jag kommit igång bra med det nu!

Felicia har haft det väldigt jobbigt i em/kväll och skrikit och gråtit väldigt mycket. NÄR ska hon slippa ha det så här jobbigt? Akupunkturen har vi lagt ner nu.Vi har varit på 7 behandlingar och det är tydligen ingen idé att gå mer, kommer inte bli bättre så nu är det bara att härda ut.



Här hade hon en nöjd stund



/Tesan






Kommentarer
unique

Är det magen som spökar fortfarande?

2010-03-13 08:44:35
URL: http://saratilling.devote.se
Fröken Viktig

Har kikat igenom din blogg. Guud så söta bilder på er lilla tjej :) Hoppas att ni får en mysig vecka.

2010-03-14 21:21:42
URL: http://www.frokenviktig.com
unique

Hoppas i alla fall att hon mår bättre snart :)

2010-03-15 09:22:42
URL: http://saratilling.devote.se

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0