12/12

Natten till idag, lördag, har stumpan sovit bra. Hon har vaknat vid sina mål var 3:e timme och somnat om snabbt efter att hon ätit. Efter frukosten idag gick jag ut en sväng för att hämta ut ett paket. Det var första gången från Lillan sedan vi kom hem. Jag känner mig väldigt trygg med K och vet att han har samma hand om Lillan som jag, men det kändes ändå i mig såklart att vara från henne fast än det bara var en stund.

Sötisen äter och sover och växer. Hon har blivit pluffsigare den lilla damen bara det senaste dagarna. Ska bli kul att se vad hon väger nästa gång. Dagen idag har annars bara varit Amma, sonda, byta blöjor, mysa, lukta, frukost, middag, tvätta, pumpa, kärlek!

Hade lite knas med sonden förut också men det löste sig efter ett samtal med neo. Ska bli skönt den dagen vi blir av medd en.

Paketet jag hämtade var förresten till Felicia såklart! Hon hade fått några bodys i olika storlekar så hon har i takt med att hon växer, strumpor och ett sött örngott från min ingifta faster, farbor och deras familj. Tack! Så roligt att ni tänker på oss!

Nu är det dax för matning igen. Får se om det kommer någon lucia imorgon...



Vi har koll på Felicia även vid frukostbordet






Vanliga strumpor blev knästrumpor på Felicia



/Tesan



Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0