Finaste, finaste du

Tittar på Felicia och talar om för henne hur fin hon är. Hur mycket jag älskar henne. Hur len hud hon har, vilka stora fina ögon, söt liten knoppnäsa. Hur skönt det är att ha henne nära.
Jag kan nog rabbla i all evighet!

Idag har Flisan badat för första gången sedan vi kom hem, i handfatet. Det gick bra. Efteråt svepte vi in henne i en nytvättad badcape och gissa vad som hände då. Jo hon bajjade ner den. Haha! Så mycket tvätt blir det men lika lycklig är man för det.

Klockan 4 är det dax att gå upp igen. Då ska mjölken rinna i hennes mungipa ner på hennes kind för att landa på min mage. Hon har svårt att hålla tätt men som hon kämpar för att mamma ska få mer mjölk. Jag hoppas att vi lyckas tillsammans, Flisan & jag! Nu ska jag stänga dator och tv och lägga mig ner och titta på henne tills jag somnar. Vilken kärlek!








/Tesan



Kommentarer
unique

Så som du skriver får mig att längta ännu mer =)



Ser att du skrivit mitt i natten. Stackare där, men allt för sitt barn

2009-12-14 07:07:47
URL: http://saratilling.devote.se
Anna

Underbart!!



/Anna

(Annaomasse på FL)

2009-12-14 10:22:54
URL: http://mrsannaeriksson.blogspot.com
MissMii

Nu längtar jag också mer än någonsin =)

2009-12-14 11:49:54

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0