Inspirationslös och förkyld

Jag får be om ursäkt för min usla uppdatering med bloggen. Jag har haft dålig inspiration och nu ligger jag hemma och är förkyld. Idag är första dagen som jag ens orkar röra datorn. Idag är jag uttråkad och hungrig. Jag kan inte hitta på något för att slippa vara uttråka då jag fortfarande är för dålig för att göra något och hungern är tråkig att stilla då den enda smak min mun kan känna är salt mot tungan. Någon som vet varför man inte känner smak och lukt då man är förkyld?

En kusin till mig befinner sig nu i Thailand med några tjejkompisar och ska vara där i ca. en månad. Jag blir så avis då jag vet vad dom har att vänta och jag längtar tillbaka något enormt! Drömmer mig tillbaka ofta. Tänk om man kunde få några månader att resa runt på i paradiset. Jag vill tillbaka!!!!

Solen på väg ner bakom bergen på Phi phi
Foto: Jag!


/Tesan




Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0