Min födelsedag - 18/2

Då var det dags att fylla 29. Usch, åldersnojjan som jag aldrig trodde jag skulle ha börjar faktiskt smyga sig på. Som alla hjärtans dag så blev även min födelsedag mer annorlunda än jag är van. Inte för att vi brukar ha stort firande men ni vet, gå ut och äta en bit eller hitta på nåt kanske. Flisan fick styra denna dagen, som alla andra dagar :-)

K lät mig önska vad jag ville ha till middag så skulle han laga det. Jag valde något så kulinariskt och svårlagat som tacos!!!!!



Matar vårat lilla monster så vi ska få en lugn middag :-D



Möttes av detta i köket. Jättegott bubbel, tända ljus och en present.
De JÄTTEFINA blommorna bakom kuvertet kom med blombud skickat från syster B med familj.



Annorlunda dukning!! :-D



/Tesan



Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0