Jobb å kräftskiva å bebbeträff å shopping å...

Nu har jag jobbat det sista som det var planerat och K gick tillbaka till jobbet i måndags efter 9 veckor hemma. Jag hoppas på att få hoppa in en helg i månaden framöver. Skönt att komma ifrån lite och bra att spara föräldradagar.

Felicia har nu sovit i eget rum snart en vecka och hon är hur duktig som helst! Hon dricker sin välling i sängen och sedan somnar hon. Sen vaknar hon några gånger och man måste söva om henne genom att ta upp henne men nu har hon inte vaknat och varit leksugen mitt i natten. Tack min dotter! Vid 6 har hon oftast sovit klart och då är det bara upp och hoppa. Hon blir otålig om man inte kommer in och tar upp henne med en gång!

Igår kom Elin och hälsade på med sin mamma. Felicia tyckte det var jätteroligt och det är absolut inte sant att små barn inte har ut något av varandra. Att dom sedan skulle på och slita i samma leksak hela tiden det spelar ju mindre roll :-D Vi gick ut på promenad runt i slottis i en timme också. Sååå gött! Trevlig dag!

Idag har vi också träffat mamma och bebis. Felicias kompis Felicia var det idag. Jag och hennes mamma promenerade ända bort till backaplan och fick till en prommis på över en timme. Yey! Väl där blev det shopping. Till barnen såklart. Det går inte låta bliiiiii det är ju så roligt!



3/9 - Jag har börjat titta på serien true blood och fått mig min egna lilla vampyr :-)



Upp på allt!



Min nyvakna lilla gladskit!



4/9 - Så här kan man också gå



4/9 - Felicias första kräftskiva. Hon blev skitsur då vi inte matade på med bröd åt henne fort nog. Vem kan hon ha fått det humöret ifrån? O:-)



6/9 - Glad efter att hon haft besök av kompis Elin



/Tesan





Kommentarer
Elias =)

Elias tyckte att Flisan var supersnygg i den gröna klänningen =) Mamman tyckte att det var en väldigt söt klänning... Vi ser framemot nästa dejt!

2010-09-08 18:47:35
Johanna

vilka fina bilder! hon är så söt! har du tid att klämma in en fika eller en promenad någon dag den närmaste veckan innan vi åker till usa? =)

2010-09-08 20:37:55
Anonym

Å va Flisan växer vi längtar så efter er, men nu är det ju inte många dagar tills vi ses. synd bara att jag jobbar hela dagen då ni kommer. Kramar!!!

2010-09-13 08:10:00

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0