Påsksemester i älvsbyn

För snart 2 veckor sen (15/4) åkte vi upp till älvsbyn så det är väl på tiden nu att visa lite bilder på vad vi har haft för oss.


17/4 - Vi avslutade den första helgen med paltkok tillsammans med min mamma, SOM jag hade längtat och det var precis så gott som jag mindes. Felicia hade paltpremiär och till min stolthet och lycka så älskade hon det. "Nammm nammm" sa hon då hon plockade i sig paltbitarna och hon fick i sig en hel palt i lillmagen :-D










18/4 - Åkte vi upp till syster B med familj till deras stuga. Felicia fick åka på skoter för första gången men hennes premiär var redan förra påsken då hon åkte i pulka (skoterpulka såklart) bakom skotern på en långtur. Flisan tyckte att det var jätteroligt att åka skoter och skrattade och pekade!





Det är alltid så gott att äta utomhus och det tyckte Felicia med!








19/4 - Premiärpimpling, utan lina :-)







och sen fick vi underhållning då Felicias kusin Oskar körde ner sin nya skoter i en stor jäkla pöl men ovanivatten och hans pappa  (min svåger) var så arg så han nästan grät. Jag var rädd och höll avståndet och övertalade andra att fota med våran kamera för jag trodde han skulle nocka mig om jag gjorde det. Så här i efterhand skrattar vi alla åt händelsen, för tror det eller ej, skortern verkar ha klarat sig okej trots allt vatten.








20/4 - Ute varenda dag såklart och leker i snön och smaskar, idag gurka!









21/4 - Man blir trött av så mycket frisk luft









Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0