Danmark över dagen

20/7 var vi på en tur med Stena - Danmark över dagen, i Fredrikshavn. Är väl på tiden att lägga ut lite bilder från den trippen nu då.



På ditvägen fick alla barnen välja en ballongfigur som 2 snälla killar gjorde. Pappa valde en hatt till Felicia.



Pekar på båtarna och säger BÅÅÅÅÅÅ!



Smakar en mums-mums variant för första gången och den fick 5 stjärnor!



Felicia tar sig en vilostund på golvet, mitt framför fötterna på alla som går omkring på båten.



På en gata i Fredrikshavn - VATTEN!



Gladskit :-)



Jag viiiiill innnnte!



Men lite roligt var det i alla fall



Pappa är tokig :-D



Finaste <3






Kommentarer
Karin

Hej hej!!

Jag har inget mer av tyget... Så jag kan inte göra en till. Och om jag skall byta band på väskan så blir prisbilden en annan! Men jag har den kvar om du vill ha den!!!



Ha en bra dag! Karin

2011-08-04 08:43:04
URL: http://www.designkarinr.blogspot.com

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0