Bugaboo Donkey har flyttat in

Nu är den hemma hos oss! Bugaboo Donkey, vagnen som man kan ha både som singel, syskon och tvillingvagn.

Jag har monterat den och provkört den inne och Felicia har provsuttit. Hon ville inte kliva ur den så hon satt kvar och myste i den framför barnprogram på tv. Gott betyg!

Vagnen har fått agera supermodell och här är bilder på de olika utföranden man kan ha vagnen i (dom små bilderna är klickbara):



Monoutförande med sittdelen i färdriktningen (Dynan kommer från addstroller)



      




Monoutförande med sittdelen mot föraren



 




Duoutförande med sittdelen i färdriktningen




  




Duoutförande med sittdelen mot föraren




 



Givetvis går det att ha vagnen i monoutförande med endast liggdelen på men det har jag inget kort på. När sedan bebisen vuxit ur liggdelen så blir det 2 sittdelar på vagnen. Även då kan man välja att ha sittdelarna åt vilket håll man vill oberoende av varandra.

Jag hade redan innan vi beställde vagnen osedd, stora förväntningar på den och var hoppfull om att den skulle uppfylla våra krav. I själva verket så var det till och med ännu bättre.

Felicia sitter grymt bra i vagnen och verkar verkligen trivas i den.

Däcken är ännu större än jag trodde, även swivelhjulen. Stort plus!

Liggdelen har mera plats än vad det såg ut att vara på bild.

Den rosa färgen är mycket snyggare i verkligheten.

Gott om plats i varukorgen.

En ordentlig packåsna med baggagekorgen på.

Verkligen lätt att ändra mellan mono och duoläge.

Smidig och lätt att köra.

SNYGG!


Imorgon ska jag och Felicia ut på en premiärtur och det ska bli spännande. Lär väl återkomma längre fram med mera omdömen om vagnen då vi har provat på den mera.







Kommentarer
Heidi

super snygg vagn :))

2011-08-11 08:09:58
URL: http://heromer.blogg.se/
Ann-Charlotte

Jag måste bara fråga hur fik du tag i vagnen och vad kostar den? Just love it! Kram

2011-08-11 09:36:55
URL: http://ackadacka.blogg.se/
Sara (Skruttens mamma)

Nu blir jag avundsjuk!

2011-08-11 20:33:09
ia furubrand

hihi, jag måste bara slänga iväg en kommentar... jag småfnissar åt mig själv och åt mitt snabba dömande...



jag har läst din blogg ett tag och kikar in med jämna mellanrum...

Jag kollade bara på första bilden av vagnen och tänkte: ska lilla bäsingen ligga i det där lilla facket?!! Jag tänkte att det måste ju vara ett skämt! Hihi och det var ju lite tokigt tänkt av mig.



Jättesnygg vagn, verkar även praktisk (vilket inte alls alla vagnar är)



Jag fortsätter läsa bloggen och väntar med spänning tills den lille dyker upp, men h*n kan ju vänta några veckor till inne i magen ;-)



//ia

2011-08-11 21:27:27
selma

Hej, hittade din blogg genom Bugaboo donkey tråden på FL. Var ju bara tvungen att kolla in vagnen och den ser ju faktiskt mycket snyggare ut än dessa reklambilder på denna vagn, kanske det som gör det snyggare är den rosa färgen? ;-)



tänkte fråga dig hur stor din dotter är (ålder, längd, vikt), för hon verkar ha mycket utrymme kvar ändå? Måtten är ju svåra att kunna tänka sig framför sig annars.



2011-10-09 00:19:29
Tesan

Hej Selma



Min dotter, den äldre, är 22 månader och väger ca 11-12 kg och är 83-84 cm lång. Vet inte exakt då det var ett tag sen vi kollade. Hon ryms jättebra i vagnen och älskar att sitta i den!

2011-10-10 21:13:00
URL: http://tesansblogg.blogg.se/
Josefin

Kul att du bloggar! Fortsätt så :D

2012-03-19 00:38:56
URL: http://hemförsäkringidag.se

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0