Klä på


Det är fantastiskt vad de små lär sig fort och ska försöka göra saker själv. Felicia försöker klä sig själv - sätter allt på eller över huvudet så det hamnar i nacken och här om dagen fick hon en plastbunke och en plastslev då jag själv höll på att greja i köket och då började hon vispa runt med sleven i bunken, precis som jag hade visat henne.

På tal om det här med kläder då, jag hörde hur Felicia höll på greja med de nytvättade kläderna i sovrumet och rev och slet som en tokig - hon älskar att riva runt i klädhögar!

Så kommer hon ut från sovrummet och inkrypandes till mig i köket. Tröjan hon hade på sig var halvt av och runt halsen hade hon fått på sig ett par trosor. Självklart fick hon beröm att hon varit så duktig men jag fick ett ordentligt gott skratt. Det såg så roligt ut och hon var SÅ nöjd!






20/1

Hey! Det är inte trosorna som är gigantiska, det är dottern som är liten!




/Tesan



Kommentarer
Fröken Hallon

hahahhaahaha Felicia gillar oxå trosor??? :S

2011-01-21 08:41:48
sanna

vad gulligt:) duktig tjej ju!

2011-02-16 22:22:16
URL: http://sansad.webblogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0