Mamma 60 år!

Min älskade mamma fyllde 60 år 8/5 och vi firade henne 6/5 då jag och Felicia fortfarande var hemma. Det var roligt att få vara med på hennes födelsedag, framför allt då de var jämt hon fyllde. Jag har inte varit med på någons födelsedag där uppe sen jag flyttade. Det vill säga på 8 år. Förutom då pappa fyllde 65 och min äldsta syster fyllde 40. Då det är jämna år får man ju försöka ta sig upp om det går.

På mammas kalas var Felicia i sitt esse och sprang runt och surrade med alla som vanligt. I min famn var hon inte mycket utan hon vandrade runt från famn till famn och lekte och smakade på godsaker så det stod härliga till!

Hon fick även lov att låna kusin Fridas mobil och det är lycka! Hon lyckades också ringa några samtal, till samma person varje gång, och lägga på. Några tomma sms fick hon också iväg och personen i fråga undrade och Frida var full eller vad hon sysslade med :-)















Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0