Lillebror fyllde år


För första gången sen jag flyttade hemifrån och lämnade älvsbyn så var jag nu med på lillebrors födelsedag. Sist jag var med fyllde han 18. Shit vad tiden går! :-(




1/5 - Gamblar med morbror


3/5 - Dax för kalas


Nä jag har inte smakat lakritssås! Inte tårta eller kaka heller för den delen.



Hur ska man förresten göra med det här med sötsaker? Det har blivit en del fika och godis och så i och med påsken och man är runt och hälsar på hos folk. Då man själv sitter och fikar är det ju svårt, och känns fel, att säga nej till Felicia men samtidigt så gillar jag inte att det nästan blivit något varje dag. Jag vill inte göra henne sockerberoende eller att hon ska gå och gnälla om "kaka" varje dag. Å andra sidan så är det inte bara kaka hon vill smaka utan hon ska smaka på ALLT som någon annan äter. Hon har någon slags matradar inbyggt och när hon ser någon tugga på nåt så gapar hon för hon vill att personen ska gapa så hon kan se vad det är. Haha, lite roligt är det allt!




Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0