Tiden går fort



Dagarna springer, ja tiden går ju fort då man har roligt. Felicia verkar vara inne i ett sjudundrandes utvecklingssprång, eller så är det bara i denna takten det går då man snart är 2 år.

Nytt är att lillasyster nu heter Aalliss och inte Sassin.

Klättrar allt för bra.

Mycket 2-ords meningar.

Härmar mycket av vad vi säger

"Hålla handen" säger hon och drar iväg. Sööööött!

Ännu mer fylld av energi och jätteglad men samtidigt också ÄNNU mer egen vilja och envishet och mer av mammas humör :-D Ibland allt av detta på en och samma gång *puh*


Kommentarer
Carina

Ni har ju bara för söta tjejer!! Jätte roligt att få träffa er alla idag!!

2011-11-23 15:29:44
Fanny - mamma till Hector och bebis i magen

Heej :) förlåt att jag inte svarat! Skjuter man upp saker blir det aldrig gjorda.. Så nu skriver jag innan jag glömmer :) sök på wooden blocks ABC det gjorde jag! Säljaren hade tyvärr bara dom jag köpte. Hectors är ca 4-4,5 cm och dom som är 3 har du nog rätt i är lite riskabelt :/

Hör av dig igen om du undrar nått! Kramar

2012-09-12 00:30:20
URL: http://Littlemissunshine.se

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0