Åldern tar ut sin rätt

Jag visste väl att det skulle gå utför då man fyllt 30. Förkylningen gjorde så jag helt plötsligt fick frossa så jag tänkte ta mig en varm dusch. Jag ställde mig i badkaret som vanligt men efter, låt oss säga 2 minuter, var jag tvungen ropa och be K komma med en stol. En stol! Jag har alltså suttit ner på en stol för första gången i mitt liv och duschat. Tja, vad ska man säga. Pinsamt!

Okej då, jag inser väl också att det inte är åldern det handlar om utan det faktum att jag nu är gravid i vecka 38 och det är TUNGT för kroppen. Hela bäckenet gör ont som jag skrivit innan och jag kan knappt gå längre. Långt ner i magen sliter det så det känns som att något ska gå sönder... Jag har ont nog av graviditeten och nu gör förkylningen så jag känner mig överkörd och ordentligt tilltuffsad av en pansarvagn också. Det måste väl kännas ungefär så här?

Bebis! Du får INTE komma förrens mamma är frisk!

Älskling, tack för att du sköter allt det som måste skötas hemma just nu så jag får chans att vila så mycket som möjligt. Älskar dig!

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0