Vecka 38+1




Vid kollen hos BM förra veckan var mitt blodtryck lite högt och jag har dagligen haft huvudvärk så vi har varit rädda att det är havandeskapsförgiftning på gång.

Idag var jag på koll igen och urinen var ren och blodtrycket var normalt. Skönt! Då är det nåt annat huvudvärken kommer från.

Bebbe har fixerat sig och S/F måttet var samma denna vecka som för 5 dagar sedan - 35,5-36 cm. Det är samma antagligen för att bebisen har sjukit ner lite i och med fixeringen.

De senaste dagarna har jag börjat få lite "mensvärk" varje dag. Kanske något börjar vara på G. Om inte annat så är det ju på antågande. Ut ska den ju!




Kommentarer
Carina Vikström

Vad skönt att alla värden var bra! Spännande att det verkar vara på g snart! Många kramar till er! Sköt om dig och hälsa till K! Kram!

2011-09-14 07:32:08
Johanna

Å vad spännande! Jag har grupparbete på torsdag och fredag i skolan så jag kan inte riktigt säga när jag slutar men jag ses gärna efter om du kan någon av de dagarna, (om man vågar komma och dricka kaffe hos dig =) ) Annars ses jag gärna i helgen eller när du kan!



Kram

2011-09-14 09:56:23
URL: http://johannaidalouise.blogg.se/
Johanna

Förresten restaurangen heter moon thai kitchen och det finns en just bredvid hagakyrkan och så ska det finnas en i masthugget med. Kram

2011-09-14 13:26:03
URL: http://johannaidalouise.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0