Jag är tillbaka!

Hallååå! Jajemän, jag har både hunnit vara i älvsbyn, åka hem OCH varit hemma ett tag men det har varit så mycket hela tiden så har varken orkat eller haft lust att blogga. Men nu börjar suget för att skriva att komma tillbaka.

Förra veckan hade jag två väldigt stressiga dagar på jobbet och när dom var över var jag helt färdig. Somnade då jag kom hem efter den sista dagen och när jag vaknade hade jag jätteont i halsen. Tror att det bröt ut för att det varit så mycket och då kroppen äntligen slappnade av… BANG! Där kom förkylningen! Jag har varit hemma från jobbet ett par dagar nu och imorgon ska jag tillbaka. Det är såå tråkigt att gå hemma och inte göra något. Visst jag har varit sjuk och hängig och behövt en hel del sömn, men jag blir rastlös stundom ändå. Så mellan snytningarna och tupplurarna har jag passat på att baka lite. Vissa grejer har K hjälpt mig med så har inte gjort riktigt allt själv. Nu ska nog julbaket vara färdigt!



Det här fick jag/vi till:

Rischoklad
Rockyroad
Snickerskaka
Baci
Trippelnöt
Leilas saffransskorpor

/Tesan



Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0