Vi har skaffat hus!!!!

Eller närmare bestämt 4 stycken... lyktor... i form av ett hus för 249 kr. på Gekås.
Jag älskar dom!


Visst är dom fina!

 



I lördags var jag alltså i Ullared igen med en kompis. "Husen" var köpet jag är mest nöjd med men blev lite annat också såklart. Här får ni se vad:




En glaskula (70 kr) som ska hänga i något av våra fönster i jul. Mysigt!


Presentsnöre (15 kr för 50 meter) till alla julklappar.


Julservetter (10 kr.).



Liten keramikgubbe (8 kr.) som man vattnar och så växer det ut gräs på huvudet.


Hjärta i plåt (15 kr.)


Dekorations"diamanter" (20 kr/ask). Ska använda dom till prismor och dekorera pyssel som jag gör själv. T.ex. blomsterdekorationer, ljus eller vad jag nu kommer på!




 
 
Gästtofflor att hänga på väggen (50 kr). 6 par i storleken S, M L & XL. Är väl himmla gästvänligt att kunna erbjuda tofflor till frusna gäster?! Ser ni att själva "fickan" är i form av en toffla den med!


Juldekorationer (5kr/st.)


Ljuskvistar (99 kr/st)


Fönsterlampa till vardagsrummet (129 kr)


Förutom detta var det mest presenter och julklappar och det kan jag ju inte visa på bild ;-)


/Tesan




Kommentarer
Carina

Vilka fynd! Supersnyggt alltihop!

Jag blir inte lite avudssjuk. Jag har 30 mil till Gekås så det blir inte så ofta, tyvärr!



Kram Carina

2008-11-03 08:59:49
URL: http://inspirera.bloggsida.se
Malin Inspiration & design

Hej hej! Vad kul för dig som har så nära till Ullared!! Jag vill jättegärna dit snart. Skulle också vilja ha de fina huslyktorna. :( Jag håller på att försöka få med en kompis dit. Min sambo är inte glad för Ullared och jag vill inte åka själv.



Du ska vara jättenöjd med dina superfina lyktor. :)



Ha en fortsatt bra dag!

2008-11-03 14:53:17
Malin Inspiration & design

Krukgubbarna var jättecoola med. En kompis bloggade om dom en gång. Så billiga alltså! Ett riktigt kap. :)

2008-11-03 14:56:38
Petra

Ljuslyktorna var ju hur läckra som helst!

2008-11-03 18:04:49
URL: http://p3tr4e.blogg.se/
Caroline

Åh, vad fina saker vi fick oss :-)

2008-11-04 20:21:14

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0