Gardiner till pappsen

Pappsen behöver lite nya gardiner och han har sagt, till ena systeryster "Tesan kan välja, hon har bra smak" :-D Innebär det då att han tycker att du har dålig smak B? Nää, nu för tiden så har du ju faktiskt fått bra smak du med!

Suster med stapel (internt skämt) ska beställa från textilonnet så jag blev ombedd att kolla där om jag hittade nåt bra så kan dom beställa ihop.Tyckte inte dom hade något jätteutbud, men dom här hittade jag som kan passa hos pappsen.



Den här tyckte jag var grymt snygg! Hade den passat hos oss hade jag nog köpt den med bums.



Den här blir bra i det som vi kallar allrummet, vid kaminen, tror jag.



Dålig bild men den ska vara i vit taft med silvertråd. Enkel... men kanske för tråkig?


Jahapp, mer än så hittade jag inte. Förutom några julgardiner som skulle vara fina. Men jag vet inte om han vill ha några såna. Ska ringa B med bums och säga att jag kollat nu.

/Tesan




Kommentarer
Sussi

Ska kika in på sidan, husgardinerna var riktigt häftiga!

2008-10-24 12:34:11
URL: http://www.smyckadegipskvinnor.se

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0