Slickade skålar

Då var det dax att jobba ikväll då. Har varit dunderförkyld så var hemma från jobbet några dagar och sen var jag ledig. Har inte jobbat sen tisdag förra veckan. Nu jobbar jag hela helgen.

Midda´n igår blev fantastisk god, slickade skålar! Men tyvärr kan jag inte lägga in ngn bild, glömde att ta kort. Men det var iaf. ett recept från tasteline som min kära syster B hade tipsat om. Var på fläskfile, champinjoner, vitlök, fransk senap oxfond med rödvin, mellangrädde och så tagiatelle till. Sååå gott!!!

Till efterrätt hade jag bakat muffins med äpple och kanel i med spulpajsdeg ovanpå och så chokladbollar också för C:s skull :-D. Ja chokladbollarna låg inte PÅ muffinsarna. Haha!

Sen satt jag och C och tjötade en massa medans karalna spelade ngt skjutspel på wii. Det var jättemysigt, trisst bara att tiden går så fort. Hipps vipps var det sent och det var dags för dom att åka hem. Men vi hade en trevlig kväll!


Har äntligen beställt en almanacka nu från www.personligalmanacka.se Har haft så svårt för att bestämma mig för vilken färg jag vill ha. Men till slut så... Såhär blev den:


Wiieee!!!! Jag klarade att lägga in min första bild!!!!!


Nu är det dags att göra sig iordning för jobbet.

Tjingeling!

/Tesan

Kommentarer
Victoria

Ska absolut hjälpa dig så gott jag kan även om jag inte själv är så haj på det. Men du kan ju kila lite på http://www.designadinblogg.se/ där finns massa bra hjälp! :-) Hoppas allt är bra, så ses vi snart!

2008-10-03 15:33:00
URL: http://lillyvictoria.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0