Såpa - Mirakel mot fett

Att såpa ska vara bra mot fett det vet man ju men en på jobbet sa något om en filt vars alla fläckar försvann då den tvättas i endast 30 grader och med SÅPA.

Lite senare blev det prat om lågkolhydrat-diet . En arbetskamrat till mig har dragit ner en massa på kolhydraterna och nu visar vågen mindre och mindre. SÅ duktigt! Men jag sa att "vänta bara tills jag har testat såpan. Då ska ni få se!!!" Ska smörja in hela mig å se om det hjälper mot mitt fett. Haha!


                                                             Ska jag köpa grön eller gul? Vad tror ni?

/Tesan




Kommentarer
ia

haha...well...du kan hojta till när du prövat =)

Annars funkar pepparkorn också....ta 10 st/dag å du/ni "loosar" kg....

Detta är seriöst!!!!

Inget "hittepo"....

Kram kram...

2008-10-25 11:29:21

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0