Våran 2-års dag!

Igår firade jag och bejbi våran 2-års dag. När han kom hem från jobbet hade han med sig en fin bukett blommor till mig.


Och jag hade också en till honom, en lite grabbigare som jag valde blommor till själv. Blå rosor och limegröna gladioler... det är dom enda jag kan namnet på :-)


Sen fick jag en armbandslänk i guld. Söt men för stor, så den ska vi åka och byta. Han hade också skrivit så himmla fint i ett kort som jag fick så tårarna började spruta och det var nära att min make-up förstördes men jag sansade mig :-)

K öppnade ett litet "för-paket" och blev skitglad då han såg att det var denna som var i:


Han ska på en In flames-konsert snart så den är tänkt till då. Han har pratat om den förut och vi båda tycker den är cool då den är som Carlsberg-loggan. Så den blev perfa!

Efter blommorna och varsin present med fint kort åkte vi in till stan. Vi hade bokat bord på franska hörnet och vi blev väldigt nöjda, efter att dom gjort om min köttbit :-D Jag åt entrecote med klyftpotatis och tre sorters kryddsmör och K åt ryggbiff med klyftpotatis och en typ av beasås. Det var smaskens! Till förrätt beställde vi en kanapé (tror det hette så) på rökt lax. Mumma! Vi hade en jättemysig middag med massa prat om det som varit och allt som komma skall! Jag älskar dig så mycket bejbi!!!

  
Min mat



K:s mat



Gott franskt vin!

När vi kom hem myste vi i soffan älsklingen och jag och åt en god cambozola och lite röda druvor och kex. Sen fick han den "riktiga" presenten av mig. En tavla på oss två som jag har beställt från Perlan living. Bilden har jag själv gjort om i photoshop och texten är våran gemensamma favoritlåt Curly Sue med Takida. Jag kan verkligen rekomendera att handla från Perlan hon har en enormt bra service och man får svar nästan direkt då man undrar över något och min beställning kom hur snabbt som helst. Tänk om alla företagare/företag kunde vara som henne. Kolla in hennes sida!


Den kommer bli skitsnygg uppe på väggen. Vi har inte bestämt vart vi vill ha den än. Kanske i sovrummet, men det är ju tråkigt för där är det ju sällan någon annan ser den. Kanske ovanför soffan... vi får se! Läcker blev den ialla fall!

VIlken underbar kväll! Efter allt detta myste vi ner oss i sängen och sedan sov vi båda gott!

/Tesan

Kommentarer
Victoria

Åh så mysigt ni verkar ha haft. Och vilken fin tavla, du ska få visa mig hur du beställde. Försökte kolla men lyckades inge vidare.. Nu blev jag också sugen på en såndär almenacka, fin din blev! :-) Ses snart!!!

2008-10-08 16:01:00
URL: http://lillyvictoria.blogg.se/
Anna

åhhhh vad fint och mysigt ni verkar ha haft. GRATTIS på er. Massor med kramar/Anna

stoffeboffe

Vilken mysig dag vi hade baby. Älskar dig! Puss puss.

2008-10-09 15:38:28

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0