28/11 - Vi kämpar på

28/11 - Lillan 4 veckor och 5 dagar (37+3)

Besök från hemsjukvården, äntligen. Var lite långt glapp med en hel vecka mellan besöken. Speciellt då en ändring hade gjorts. Vi minskade ju mer på tillmatningen i sonden och Lillan har ju inte varit så nöjd och vi har stundvis varit ganska frustrerade om natten. Lillan lades på vågen och den visade 2480 gram, en ökning på 75 gram. Ssk Karin gillade inte riktigt att viktökningen planat ut och vill att vi ska fortsätta med tillmatningen utöver amningen och är tveksam till om jag har tillräckligt med mjölk. Vi får våra frågor ställda också och inget var något konstigt.

Efter Karins besök blir jag lite nere. Jag vill så gärna amma Felicia och jag vill kunna ge henne det hon behöver, det som är naturligt. Det känns jobbigt att hon verkligen visar att det är bröstet hon vill ha och så kanske det är så att jag inte har tillräckligt med mjölk till henne. Som om jag inte kan tillfredsställa mitt barn. Buden är så många. Ibland tros det att jag visst har tillräckligt med mjölk, för att i andra stunde tro motsatsen. När mina depptimmar är över och K har tröstat mig tar jag mig i kragen. Jag ska inte ge upp. Jag vet att jag minsann har mjölk, mer än föut. Omän det inte är tillräckligt så finns det inget som säger att jag inte kommer att lyckas få igång det så att det blir tillräckligt för snuttis.

Vi kämpar vidare!



Snygging! Mamma vill ge dig allt och lite till!



Lillan hade sovit på sitt öra så hon vaknade och såg ut son en alv





/Tesan



Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0