Handfatssim

18/12
Igår fick sig Felicia en simtur i handfatet igen. Trots att hon är liten så längtar vi redan nu efter en badbalja så man har mer plats. Det måste vi skaffa till henne. Redan innan badet hade hon kissat ner badcapen, den som hon bajjade ner första gången, så den har inte kommit till mycket användning. Kast i tvätten igen bara!

Jag bäddade ner Flisan i vagnen och gick iväg till jobbet och hälsade på. Det var skönt att komma ut men nog var det lite spännande allt att gå iväg själv med henne då K stannade hemma. Men allt gick såklart bra och Flisan gjorde succé som vanligt. Jag fick äntligen tömt mitt skåp på jobbet, blev ju aldrig av då det blev så abrupt när jag blev inlagd i samband med vattenavgången. Tiden sprang iväg och Flisan hann bli hungrig. Jag hade ingen ersättning med till henne men hon fick sig en förrätt, ammade henne en stund och sedan var hon nöjd tills vi var hemma. Då blev hon tillmatad i sonden och efter det bäddade vi ner henne i vagnen igen och tog oss en promenad genom haga. Supermysigt men lite kallt. Måste leta fram varmare kläder.

Flisan har fått sig två presenter till. En söt röd stinky-dress av en arbetskamrat till mig och en lila/rosa dress och strumpor från min kusins sambo med familj - Felicias tremänning!

Vi är så glada, rörda och tacksamma för att så många tänker på oss. Om ni visste hur uppskattat det är!







Kinden hänger och mjölken rinner ur hennes mun. Sötunge!





















/Tesan



Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0