Alla hjärtans dag

Så här såg det ut på bordet förra året på alla hjärtans dag.



Hur det blir idag vet jag inte. Just nu är jag på jobbet, slutar ca. 16 idag. Kanske väntar något fint då jag kommer hem ;-) Vi skulle egentligen på en hej-då-fest för en vän som åker till Namibia för att studera en termin men K känner sig inte riktigt på topp och jag kan ju inte lämna honom ensam på alla hjärtans dag.

Hur som helst så hoppas jag att hela min och Kristofers familj och släkt och vänner får en bra dag, denna dag som alla andra dagar. På alla hjärtans dag tänker vi på varandra liite extra!

Happy valentines day!!!

/Tesan



Kommentarer
Caroline

Hej söt! Nu får du allt ta och skriva om den roooliga kvällen när ni var hos oss ;-) hehe Puss!

2009-02-16 23:41:36
Victoria

Va? Kan du göra nagelförlängning hemma hos dig? Eller menade du att du känner någon? :) Föresten, hur gick det med allergin.. Var det Nellie eller någonting annat? Hoppas på det sistnämda :)

2009-02-17 09:01:26
URL: http://lillyvictoria.blogg.se/
Anna

hihi love you.

Jag undrar som viktoria jag. var det nellie eller har du inte fått veta ngt än?

saknar dig gums

massor med kramar

Victoria

Klart jag kommer ihåg, men trodde man var tvungen jobba på en salong eller nått för att göra det, tihi. Då kanske man får boka in en tid med dig någon gång! Vad tar du för akryl/gelé eller vad du har för nått? :)

2009-02-17 17:51:07
URL: http://lillyvictoria.blogg.se/
Ida

ja de kan jag tänka mig att de fanns =) vad fint ni har de =)hoppas allt är bra med er.. kram

2009-03-06 10:14:09
URL: http://idaedfast.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0