Vilat

Idag har jag:

  • Haft hög feber
  • Tagit ipren, fått ner febern
  • Sovit
  • Fått stigande feber igen
  • Tagit ipren
  • Vilat
  • Blivit uppassad av Bejbi
  • Vilat
  • Duschat
  • Vilat
  • Spelat några låtar guitar hero
Allt detta mellan sängen å soffan, under täcket. Jag menar inte att jag legat MELLAN sängen och soffan. Utan att jag varierat mella dom två :-) Sa jag att jag vilat?!

Nu gör bejbi en toast till oss. Han är så snäll!!! När han är klar blir det film.

Denna blir det ikväll, Hitch med Will Smith. Läs om den här.

/Tesan




Kommentarer
Victoria

Hoppas febern ger sig nu när ni ska iväg.. :)

2009-01-04 17:51:57
URL: http://lillyvictoria.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0