Fint zink till påskriset

Zink är fint och fjädrar vill man ju inte ha efter allt man läst om hur fåglar plockas levande. Stackare! Kolla in dessa:




 
 



Alla dessa finns att beställa hos mixin men jag funderar på att försöka att göra egna varianter av dom som finns på de nedersta bilderna. "Bara" att böja till själv med ståltråd.

Och för dom som vill veta så är örat bättre. Nu mera hör jag bara tjutet i örat om det blir riktigt tyst, och det är ju inte så ofta och då tjuter det inte lika högt som det gjorde innan. Jag hör mycket bättre men inte helt bra, har fortfarande lock i örat. Men det är ju helt klart bättre. Skönt!

Har fått svar från läkaren på allergitestet, och han sa att det var positivt. Jag reagerar mot något (eller rättare sagt så reagerar jag lite på flera saker) men inget klart svar så jag ska få remiss till en allergolog (tror det var så det hette) för vidare tester.

/Tesan



Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0