Sorbet

Jag var så sjukt sugen på glass igår och då väljer man ju självklart Ben & Jerry. Glassarnas rolls royce!

Köpte en av deras nya smaker som kommit, en sorbet som heter Mango berry swirl.



Av burken att döma så ser den så smarrigt, pastellig och sommrigt god ut. Tyvärr så tyckte jag inte att det var någon höjdare. Allt var ihopblandat i en sörja (inte några swirlar här inte) och smakade mest söta björnbär/blåbär och mangobitarna var nästan äckliga. Vilken besvikelse!

Hoppas jag får suget stillat idag. Jag har bett K köpe med sig en Ben & Jerry hem... i en annan smak! Yammi!

/Tesan




Kommentarer
AnnaE

hoppas jag med:-D men tänk jag som inte smakat nån av de där glassarna

Ida

om du bara visste så underbart gott de var =) du får ta och komma hit ska vi äta lite surströmming ;)

så får du bjuda mig på ben & jerrys glass har aldrig ätit den =) haha

2009-05-09 20:49:49
URL: http://idaedfast.blogg.se/
AnnaE

ok hihi

Tack gums, saknar dig så inni norden ju puss puss


Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0