11:e dagen, 31+6

Blev turbulent natten till idag. Min nya "granne" fick värkar och det blev lite stå hej. Vid 1.30 åkte dom över till förlossningen och efter det var jag lite uppriven så hade svårt att somna. Men tillslut gick det. Vaknade imorse med mer halsont så idag har jag ordinerat mig själv ryggläge och jag har vilat som en tok!!!

Förutom förkylningen så mår jag bra, fysiskt. Ingen temp och CTG:t var normalt. Idag höll sig bebisen i skinnet och kickade inte till barnmorskan :-) Fick 2 st pamol för jag hade ont i huvudet och bihålorna men det släppte efter tabletterna. Skönt!

Idag har jag träfft en sjukgymnast och fått lite tips på hur jag kan avlasta med kuddar och fått en särskild kudde att använda då jag ligger på rygg. Ska även få en annan madrass om en stund. Hoppas, hoppas att den är skönare än den som jag har nu!

Nu har jag precis ätit middag och sitter och väntar på att K ska komma. Om 6,5 timmar har vi gått 32 hela veckor. Inte illa knipt av mig va!

/Tesan



Kommentarer
unique

Jag förstår att det måste vara oerhört jobbigt att bara ligga där. Jag vill ge dig en klapp på axeln för att du alltid låter så positiv. Förstår inte hur du klarar det. Bra jobbat =)

2009-11-19 19:38:09
URL: http://saratilling.devote.se
polly

hua, stackars dig som inte har eget rum. måste vara stressande med massa folk som åker iväg o ska föda =( hua. blir ju stressad bara av o läsa om din situation. själv är jag i v.28 nu =)



kram på dig!!!!!!

2009-11-19 20:16:41
URL: http://polly.webblogg.se/
Cupcaken

Håller tummarna för att bebis stannar ett tag till och att din förkylning blir bättre! Mångra kramar!

2009-11-19 23:46:33
AmandaBrun



Bra jobbat!

2009-11-20 10:17:44

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0