Våran 3-års dag!

Igår firade jag och bejbi våran 3-års dag. Tiden går så snabbt! Jag är så tacksam för varje dag jag får med honom och vill verkligen spendera resten av mitt liv med honom. Vilket i och för sig nu verkligen är en fördel nu då vi ska ha bebis :-D

På morgonen fick jag en present av bejbi innan jag gick till jobbet. Det var en bola som jag har pratat om att jag vill ha. En bola är ett gravid-smycke som ursprungligen kommer från mexico. Så här står det om smycket:

"Den mexikanska bolan eller graviditetspinglan är ett vackert smycke för gravida. Inuti smycket finns en liten xylofon på vilken en liten boll dansar runt och avger ett speciellt svagt ljud när kvinnan rör sig. Genom att bära smycket långt ner på magen kan barnet höra ljudet.

Från cirka 20:e graviditetsveckan kan barnet i magen höra och känna igen ljudet. Det magiska rogivande ljudet lugnar bebisen under graviditeten och efter födelsen känner barnet igen ljudet och blir lugn av det."


Jag fick en hjärtformad bola


När jag kom hem från jobbet gav vi fina blommor till varandra och varsin present. K fick 2 snygga skjortor och ett skinnarmband. En av skojortorna använde han kvällen till ära! Jag fick pärlörhängen som jag också pratat löst om att jag vill ha, eller att jag ska köpa mig. Det hade han också lagt på minnet (inte bara bolan) och köpt till mig. Vad glad jag blev! Sånt uppskattas verkligen då det man pratar om läggs på minnet. Han lyssnar alltså! :-)


En vacker röd ros fick jag av bejbi.



Han fick en höstig lite grabbigare bukett av mig.

På kvällen bjöd K ut mig på middag på Herreford beefstouw. En av våra favoriter tror jag bestämt! Vi avnjöt goda kötträtter och hade det mysigt. Lungt och skönt då det var lite folk. Innan vi lämnade restaurangen fick K en present till av mig. Jag har bokat in oss på en 3-rätters middag och stand up-show på ruby bar i december. Soran Ismail och Martin Soneby ska vi se. Hoppas det blir bra!


Kristofers mat. Lammribs.


Min mat. Kalvytterfilé.

/Tesan




Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0