Djungeltelegraf

Satt och diskuterade med K om att jag längtar hemhem och att jag vill träffa dom där hemma innan bebisen kommer. Det skulle kännas konstigt annars att helt plötsligt komma där med en bebis. Men som alla vet så är det en massa utgifter innan en bebis ankomst så har egentligen inte råd att lägga pengar på nåt annat än det. Så hade väl som uteslutit att åka hem och koncentrerat mig på att få åka upp så fort som möjligt då bebis har kommit :-(

Men K förstod hur gärna jag egentligen ville iväg, då jag har slutat jobba för att gå hemma med havandeskapspenning, så han sa till mig att boka så skulle han stå för halva biljetten. Söto!

För en gångs skull tänkte jag inte ringa och berätta att jag kommer, utan jag tänkte se hur länge det dröjder för djungeltelegrafen att sprida det vidare. Det är ju några i familjen som läser min blogg.



Tittar man ordentligt så ser man vad det står!


När jag kommer upp får jag väl stå på skyltsöndan och sälja julgranar för att få ihop till den andra halvan ;-)


/Tesan



Kommentarer
syster B

Vad roligt att du kommer upp, men det är ju synd att inte Kristofer är med. Det ska bli spännande,hoppas vi kan känna bäbis sparka.

2009-09-29 18:28:01

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0