Försäkringskassan överraskade!

Yes! Posten damp precis ner på hallmattan och där låg ett brev från försäkringskassan med beslut om HP. Jag fick HP beviljat för den tid jag sökt och på heltid. Det gick så fort så jag är riktigt förvånad. Har ju hört om dom som fått vänta jättelänge och min komis fick besked 2 veckor innan hon skulle gå på ledigt. Jag skickade in papprena för knappt 2 veckor sen. Vilken lättnad!

Om några timmar ska jag på en föreläsning om alzheimer med ett par arbetskamrater. Det är alzheimerdagen och det är alzheimerföreningen som håller i det. Ska bli intressant att lyssna på.

Mycket alzheimer det blev i den texten ;-)

Nu ska jag fixa till mig och sedan slappa innan det är dax att åka.


/Tesan



Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0