Det händer MYCKET nu

Jag började jobba i fredags. Ska vara inne och gästspela i 2,5 vecka. I´m the provider :-D  K har åkt på nåt skit igen och blev jättedålig i söndags. Jag trodde bara han var bakis men han hade fått hög feber och har varit sängliggande sen dess och har inte orkat göra nåt, inte heller ta hand om våran skatt. Det kom ju inte så lägligt till min arbetsperiod men vi kan skatta oss lyckliga som har K:s föräldrar. Felicias farfar var snäll och kom och tog hand om Flis idag så jag kunde gå och jobba, och K försöka kurera sig. Glömde ju nästan, Flis sov helt okej natten till idag. Vaknade till och gnällde några gånger under natten bara och hade sovit färdigt 6.30 imorse.



24/8 - Börjar bli kompisar nu


Jag saknar Fisen så mycket efter dag på jobbet, har ju inte hunnit tröttna på henne än :-) Idag då jag kom hem tog jag henne i famnen och myste med henne och hon är så gooo! Sen blev det bus, lek, matlagning, matning, bad och hela fadderullan.

Nu händer det mycket för våran älskade lilla gullunge. Nu kryper hon på riktigt omän lite stappligt, sitter själv längre och längre stunder (tidigare tippade hon så fort man släppte henne), ställer sig upp på knä mot saker och försöker resa sig upp på fötterna och idag sprack tand 2 igenom.

Herre min ge. Vet inte om jag gillar detta eller inte. Det går så fort! Men en sak är säker. Det är coolt!



/Tesan



Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0