Blablabla

Hon är så häftig Felicia. Första gången trodde jag att jag inbillade mig då jag fick det till att hon "pratade i telefon" då hon plockade upp en handske från golvet och tryckte den mot örat och daddbabblade. Men när hon sen gjort det med fjärrkontroller, mobiler och hemtelefonen så är det inga tvivel. Det är såååå sött då hon försöker trycka telefonen (eller whatever) mot örat, oftast hamnar den bakom örat och så babblar hon på - lölölölödadadadäää.

Sen så har hon nu också lärt sig hur hon ska ta sig i och ur sitt bollhav och fort går det. Duktig kicka!




10/12 - Tjingeling i luren!



Ut ur bollhavet

   

Pausa



Och så i igen

 




/Tesan



Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0