Finbesök

Första lediga veckan tillsammans svichade förbi och finbesöket roades med diverse utflykter och shopping.

Vi hann med:


Fira att pappa fått semester



Uppleva såpbubblor



Bussightseeing



Göteborgshjulet



Blev bjudna på grillat hos K:s föräldrar



Snigeljakt genom hästhagen



Liseberg



Fika jättebulle på cafe husaren



Njuta av vår gladfis som utvecklas i rask takt nu!



På bild finns inte shoppingen på stan, besöket i ullared som kvinnfolket gjorde och turen till älvsborgs fästning som de andra könet gjorde då dom, konstigt nog, inte ville med till ullared. Våra besökare var också på maritiman medans jag, K och Felicia roade oss med att jaga blöjor. Vi hade glömt att ta med oss blöjor och givetvis la Felicia av värsta lasset just då. Tog med dom upp på ramberget (besöket, inte blöjorna :-)) den sista kvällen och då alla var samlade gick vi ut och åt middag på bitter i linné. Det var jättegod mat!

Sista dagen fikade vi i haga och efter att jag skjutsat syster med familj till landvetter så åt jag, K, pappa och lillebror tacos. Mumma! Sedan packade vi och kollade på VM-finalen och sen var det bara sova. Flyget upp till älvsbyn gjorde oss tvugna att gå upp aptidigt!



/Tesan



Kommentarer
Tova

Åh, så sööt ^^

Och visst är det härligt när hela lilla familjen har semester! Men tiden går fort när man har roligt, hihi... nu har min sambo bara en vecka kvar av sin ledighet :/

Kramar

2010-07-21 20:26:23
URL: http://trasslet.se

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0