Snart kryper hon!!!

I söndags kom min pappa och lillebror på besök. Det är på tiden att pappa kommer hit för det är 6 år sen sist. I måndags kom min ena syster och hennes familj så nu är det fullspäckade dagar med massa aktiviteter. Vi har det bra och Felicia stormtrivs med all uppmärksamhet.

När jag kom upp imorse så sa K åt mig att kolla kameran. Han hade filmat Flis då hon låg på golvet och sprattlade och jag blev så glad då jag såg klippet! Hon gick upp i krypställning!!! Nu borde det inte dröja länge. Rörd här nu ju!





7/7 - Heja, heja!!



Viktökningen går dåligt trots att hon äter bättre nu. I måndags, 7 månader och 10 dagar gammal, hade Flis gått upp 50 gram på 10 dagar och vägde 7415 g var 67 cm lång och hade 43 cm i hattmått. Hon hade skjutit iväg 2 cm på längden på 2 veckor! Satsar hon på lång och smal kanske? :-D Fettdieten fortsätter och nästa vägning blir vid 8 ånader.

Då jag är dålig på att uppdatera så kommer ett sammandrag på vad som hände med Flis nu.

Just nu:

Kämpar med viktökningen

Tränar henne på att sitta

Leker mycket på mage för att komma igång med krypningen

Personlighetet kommer fram mer och mer

Leksaker som låter är intressant

Lasange och köttfärssås och spagetti är favoriträtterna. På BURK!

Sover på mage och endast på mage

Ska ta på allt och sträcker sig efter ALLT

Är en riktig gladfis



Vi ÄLSKAR att följa hennes utveckling, det är så häftigt!



/Tesan




Kommentarer
Emmy



Kul med en uppdatering och va coolt att hon gick upp i krypställning!!!

2010-07-08 10:50:20
URL: http://artanimagen.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0