17 veckor

17 veckor har Flisan hunnit bli och idag var vi på föräldragruppsträff. Vi är 7 mammor, 6 flickor och en liten kille. Idag var vi dock bara 5 mammor. Det är kul att träffas och prata och utbyta erfarenheter och undringar. Barnen som är i gruppen har ungefär samma ålder som Flisan hade haft om hon fötts i fullgången tid och det är himla skoj för då är dom alla ganska lika i sin utveckling. Det är även 2 prematurer till i gruppen. Skönt att det finns någon där som varit med om samma turbulenta tid och förstår en på ett annat sätt angående detta.

En sväng till jobbet blev det också för lite tjöt och en kaffe. Jag älskar kaffet där, det bästa. Säkerligen för att man vant sig vid det. Jag ränner så ofta på jobbet så snart borde jag nog skämmas. Haha! Bor ju nära så är så lätt att snippa förbi och mycket roligare att komma dit en stund än att gå hem och sätta sig "helt ensam", har ju Flisan men där blir det ju bara bebisspråk!

Väl hemma var Felicia lite gnällig, trött efter "allt" rännande och sov massa korta stunder. Kom inte riktigt till ro ordentligt men hon somnade verkligen överallt!



Först hos mamma



Sedan på golvet



Vaken en stund...



För att sedan somna hos pappa




Nellie är lämnad hos sina favoritkillar, skönt att hon kan vara där för där trivs hon verkligen (tack E & M!), och nu är snart packningen färdig. Imorgon är det dags för Felicias första flygresa då vi ska ta flyget till Luleå för att tillbringa nästan 2 veckor i Älvsbyn. ÄNTLIGEN ska min familj och släkt få träffa Felicia, som jag har längtat! Sen ska det ju givetvis bli skoterkörning och kanske doppa ett pimpelspö i ett uppborrat hål på isen. Avkopling och roligt och massa mer!

Jag är så nervös för att Flisan ska få ont i öronen under flygresan. Uppdaterar imorgon eller så fort jag hinner! Resterande packning får fixas imorgon, nu sova!

Adios!



/Tesan



Kommentarer
Johanna

Vilka fina bilder på Felicia och er! Hoppas att ni har det fint uppe i norr! Kramar/ Johanna

2010-03-26 13:07:39
kusin sussi

alltså..gud vilken vacker dotter ni har..och helt underbara kort tar ni av underverket...

många kramar från Norrland :))

2010-03-26 16:53:11

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0