Helgen som gick… kommer aldrig igen


Helgen har i sig inte varit nåt särskilt i den bemärkelse att vi inte gjort något särskilt.


I fredags hade jag en tung dag. Var så trött, så trött. När K kom hem tog han Flisan och jag sov bort kvällen. Tur att jag hade promenerat på dagen i alla fall. Lördagen var jag också helt slut. Gjorde bara det nödvändigaste. På söndag var krafterna tillbaka och det blev både lite shopping och en underbar promenad!


K har varit underbar. Han har haft Flisan om nätterna så jag har fått ta igen mig och vi har fått det lite finare här hemma då han har satt upp hissgardiner i våra stora snedfönster i vardagsrummet för att kunna stänga ute den värsta värmen från solen som vräker in på dagarna nu. Den nya hallampan, som jag inhandlade på gekås, kom också upp, är så nöjd!


Flisans helg har varit skrik, skrik och åter skrik. Det är så synd om henne… Men hon mådde bra på våra promenader i alla fall. Då sov hon gott.


Om än det inte har varit särskilt händelserik helg så är det en helg vi aldrig får tillbaka. Dagar som gått med vårat lilla underverk. Dagar som hon har blivit äldre på med varje minut. Dagar som inte kommer igen, men nya dagar som väntar på oss. Jag tror att det här är den bästa tiden i mitt liv. Få uppleva våran dotters utveckling tillsammans med min andra kärlek. Ledssen K, men Felicia är nummer ett nu och kommer alltid att vara det. Jag är så tacksam för varje dag som jag får med er mina hjärtan!

 

 

12/3 - Vart ska dessa föra dig hjärtat?

 

 

13/3 - Lite rygg och lite sida och sen sover man gott!

 

 

14/3 - Snyggaste outfiten på hela helgen!

/Tesan


Kommentarer
Jossi

Men åh va fin! Sån vill jag också haaaa! :)

2010-03-17 12:25:40

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0