Morgonrock med volanger


För ett tag sen såg jag ett program på tv med nån sorts lyxhustrar, har ingen aning om vad programmet hette. Hur som helst så blev jag helt kär i en morgonrock som alla dom hade på sig i det avsnittet. Efter lite letande så hittade jag dom! Dom kommer från Vera velour, men priset var ju inte så roligt att se. 1695 för den översta och 1495 för den nedre. Bara att glömma!







Men igår blev jag lycklig igen då det kom hem en liten katalog från Haléns. Där fanns en morgonrock som påminner mycket om den jag kärat ner mig i så nu är en vit och en rosa beställd så får jag se vilken av dom jag behåller. Åhhh så glad jag är. För en morgonrock? Jaaaaa!







Morgonrockarna från Haléns


Inte lika volangig och fin som den översta men sparar man 1400 på att köpa denna istället så är det ju bara slå till!




/Tesan






Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0