Inte nu igen!

Då var det dags igen då. Dagen började bra för Felicia igår (lördag) men då hon ville sova en förmiddagslur IGEN tätt efter den första så anade vi oråd... och vad hon gnydde! Hon var så ynklig och kom krypandes till oss och ville bara ligga på någon av oss med huvudet mot bröstet eller axeln, helt stilla. Kollade en temp och nog fasen var det feber igen. TRÖTT på detta nu, att hon ska behöva vara dålig och med feber som kommer och går och magen och allt vad det har varit.

Som tur var så åt hon nästan som vanligt ändå och lekte kortare stunder i alla fall trots att hon var hängig igen. Sjukvårdsrådgivningen trodde hon hade åkt på en annan infektion och dom trodde att hon blivit smittad av någon i väntrunmmet på akuten eller så kanske hon fick min förkylning. Vi har bytt av varandra löjligt "lägligt" jag och Flisan. Den dag jag blev dunderförkyld, då var hon på bättringsvägen med magviruset och den dagen som jag hade min första "idag-känns-det mycket-bättre-dag" då var Felicia på det igen *suck*



13/11 - Feberrosig



Lite glad orkar hon vara ändå!





/Tesan



Kommentarer
Yes

Kolloidalt silver.. kolla upp det.. aldrig en förkylning/feber då..

2010-11-14 21:25:14
harelis

nä fy vad trist gumman krya på flisis kram

2010-11-14 21:25:18
URL: http://harelis.blogspot.com

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0