Potpurri, medley, eller bara en radda bilder!

Nu har vi hunnit vara i älvsbyn 11 dagar och vi trivs och har det skoj. Vi ränner runt och träffar folk HELA tiden och Felicia har blivit mammig sedan vi kom hit. Hon kryper efter mig vart än jag går, ställer sig upp på knä och håller tag i mina ben och säger AMMMMMMM, AMMMMM, AMMM!!! Men mellan varven så trivs hon i vilken famn som helst och är det lilla charmtroll som bara hon kan vara och får hela sin omgivning att le. Vilken bra egenskap våran snutta har fått!



22/9 - Precis anlänt till älvsbyn. Mormor matar mig och hon får godkänt!




25/9 - Somnade hos morbror, Felicia kände sig gammal och trött eftersom...



... Det var hennes 10-månaders dag! Klart jag fick present, av moster Bibbi!



25/9 - På kvällen var det dags för kalas. Mormors sambo Janne fyllde 65.



27/9 - Det börjar gå vilt till och vi är glada för att kusin Anna hade en störtkruka att låna ut.



27/9 - Jag kan komma hem till dig också och rota om du inte passar dig!



Storkusin skrämmer lillkusin



Hoppla!



3/10 - Fick låna en gammal lära-gå-stol och Felicia tycker den är RIKTIGT kul!!!



/Tesan



Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0