Nya converse

Converse för barn är så söta så jag smäller av! Idag har jag hämtat ut ett paket med ett par röda till Felicia. Kan tipsa om att Haléns har svarta och röda till kanonpris - 299 kronor. De flesta butiker brukar ta 499 för conversen i strl 21-26.

Hade beställt både en 21:a och en 22:a. Flisans fot är 12,5 cm och 21:ans innermått är 13,5 cm och 22:ans 14,5 cm. Den större är lite väl stor och ser ut lite som paddlar på henne, men är ju inte så kul om hon skulle växa ur dom snabbt heller så vi behöll paddlarna.









För nästan exakt ett år sen fick Felicia sina första converse. Då storlek 17, nu 22 :-)






              

Hela familjens converse!                                                Lite skillnad :-)



Kommentarer
Maria

Det är klart att Flisan ska ha ett par converse.

David fick sina första förra veckan!

2011-04-18 17:56:54
URL: http://mischomascho.blogg.se/
Jelli

Hej! Hittade hit via tråd i FL så jag lämnar en liten kommntar eftersom jag troligtvis kommer fortsätta snoka runt här. (Och tack för tipset på billiga Converse - ska lätt inhandlas till dotterns små fossingar.)

2011-04-26 11:25:19
URL: http://hemmahosemilia.wordpress.com

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0