30 bast

I fredags 18/2 fyllde jag 30. Jag förnekar det fortfarande. Har aldrig förr haft nojja över att fylla år men nu ha jag det, så är det bara.

Hade en mycket fin födelsedag i alla fall. Eller en hel helg!

Det började med att vi på förmiddagen åkte och lämnade Felicia hos hennes farmor och farfar och där blev vi också bjudna på lunch och jag fick en flagga hissad för mig :-D Sen bar det iväg med bilen, bara jag och K. Han lurade mig grovt först då han åkte mot landvetter och jag var skitnervös över vart han skulle ta med mig. Han girade om i rondellen vid landvetter och sedan hamnade vi i... Falkenberg. Där fick jag födelsedagstårta - det är ingen födelsedag utan tårta.

Slutdestionationen var Malmö och där checkade vi in på Radisson Blu. Då vi hade vilat ett tag hade det hunnit bli kväll och då gick vi ut och åt på en vinkällare. Dom hade en stor buffé som vi valde och där fanns allt från kallskuret och varmrätter till efterrättsbuffé och gigantisk ostbricka.

På lördagen hann vi med köpenhamn en sväng, strosa på stan i malmö, bara vara och gå ut och äta och på söndan efter frukosten styrde vi kosan hemåt igen och helgen avslutades då vi hämtade Felicia och blev bjudna på god middag.

Tack älskling för den mysiga helgen och tack för alla gratulationer och presenter jag har fått från alla!




Kommentarer
T & T:s mamma

Låter som en helt underbar födelsedag! Och du det är inte så farligt att vara 30, det är det nya 20 sägs det :). Kram!

2011-02-23 09:43:34
Maria

Underbar dag!

Så mysigt det kommer bli <3

2011-02-26 13:51:57
URL: http://mischomascho.blogg.se/
Marie 32GÅ

Hej



Grattis i efterskott :)



Tack för kommentar på min blogg, skicka mig ett mail så ska vi prata UJ vagn.



Ha det fint!

2011-03-09 17:31:19
URL: http://32ga.blogspot.com

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0