HELA natten


Igår var jag ute och träffade en kompis som jag inte sett på länge som flyttat från staden. Det var jättetrevligt och så skönt att göra något annat och komma hemifrån.

Eftersom jag inte var hemma så hade jag inget med nattningen att göra men hon hade stupat i säng strax efter 19, jättetrött! Inte konstigt då hon bara sov 25 minuter under dagen. Uppvaken då? INGA!!!! Hon sov från att hon la sig ända fram till 05.45. Yeeeaaahhhh och high five!!!!! Hon måste belönas med något tror jag bestämt!!

Vi är SÅ tacksamma!!!!!



/Tesan



Kommentarer
Fröken Hallon

Men gud så härligt!!! Hoppas det håller i sig nu :) håller tummarna

2011-01-21 08:39:29
Patrik

Det är så härligt att få träffa gamla vänner man inte sett på länge.

2011-01-21 09:18:27
URL: http://www.love-test.biz

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0