Rätt bra natt!

Jag tog mig inte i säng vid 21 som jag skrev igår. Jag var redo närmare 00 men då jag skulle krypa ner så vaknade Felicia, 00.15. Hon blev lugn bara av att jag höll handen på henne men så fort jag släppte så var hon snappt uppe på knä, alltså jag menar stålmannen-snabbt. Hon vill verkligen inte bli lämnad ensam  och det är som att hon får panik :-(

Hur som helst så la hon sig ner lungt då jag höll handen på hennes rygg så jag la mig ner på madrassen på golvet och tog hennes hand och så låg vi och myste båda två och efter 30 minuter sov hon igen, min lilla skatt. Fler såna uppvak om det nu ska vara uppvak. Lätt som en plätt!

Under natten vaknade vi till säkert en 5-6 gånger av att hon skrek till men det var kortvarigt för hon somnade om själv utan att någon av oss behövde gå in till henne. Vi hade en bra natt! Jihoo!




/Tesan



Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0