Sov hela natten (i stort sett)

2 uppvak, korta sådana. Ett vid 22 och ett vid 0.30. Sedan sov hon till 6.30. Wihoooooo så skönt!!! Lika trött är jag ändå men det har sina förklaringar. Jag måste lägga mig tidigare.

För en gång skull tänkte jag passa på att sova då lillan tog sitt sovpass (som oftast bara är ett om dagen). När Felicia hade somnat 11.15, myste jag ner mig i den renbäddade sängen och bara låg och väntade på att sömnen skulle hämta mig. Precis som jag nästan lämnar vaket tillstånd hör jag wwwääääääääääähh wääääääähh mmmm mmammmmmaa. 25 minuter sov hon och de är allt hon sovit på hela dagen. Det verkar inte heller som hon har tänkt sova mer. Just nu sitter hon och bankar med en sked på en kastrull. Ljuv musik.



/Tesan



Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0