Tävling - Vinn fin gåvobox!

Som buzzador har jag fått turen att få ha en tävling i samarbete med Buzzador och Cliniderm. Om du också vill bli en buzzador så skulle jag vara tacksam om du uppgav "Tes_1" som värvare.




  




Jag fått möjlighet att prova Cliniderms rengörningsmjölk, dagcreme och serum och nu kan fyra bloggläsare också få chans att få prova dessa produkter genom att tävla här på bloggen. 4 stycken vinnare kommer att få varsin gåvobox som innehåller: 

Active Protection Day Cream, 5 ml 
Age Delay Serum, 2 ml
Ultra Soft Cleansing Milk, 5 ml
Barrier Repair, 5 ml- Extra rik formula som effektivt skyddar torr och stram hud
Optimal Strenght Night Cream, 5 ml- Stärkande nattcreme för normal till torr hud. 
Ideal Balance Skin Tonic, 5 ml - Uppfriskande och milt exfolierande ansiktsvatten för normal till torr hud.

Värdet på gåvoboxarna är ca 200 kr st. 


Cliniderms uppdaterade sortiment lanserades i januari 2010, efter 500 timmar i labbet och över 200 försök, tester och korrigeringar. Det har nu gett resulat i en hudvårdsserie som är anpassad till en mordern nordisk livsstil. Tester visar även att hudens skydd mot yttre påfrestningar ökar med hela 55%. 

Varje enskild produkt innehåller ingridienser som aktivt stärker och skyddar huden såsom antioxidanter, fuktbindare och milt rengörande tensider. 



Så här tävlar du:
 

1. Maila mig svaret på frågorna nedan på [email protected] samt: 
2. Skriv en kommentar till inlägget och motivera varför just du ska vinna
_________________________________________________________________

1
. Hur påverkar det nordiska klimatet din hud? 
2. Vilka är två av hudens viktigaste skyddsbarriärer?
3. Hur många produkter för återfuktning har Cliniderm?


Svaren och mycket annat om Cliniderms produkter hittar du här.


Vinnarna står för portot. Bor ni i samma stad överlämnas boxen personligen.





Tävlingen avslutas 23/1. Välkommen med dina svar!




/Tesan



Kommentarer
Anna

För att här upp där vi bor så ändrar sig klimatet väldigt mycke. och då blir ju som sagt huden torr, som nu för ett tag sen då det är typ 30- ute.. och på sommaren blir det nästan 30 plus...så det skulle vara coolt och se om cremen verkligen funkar, för jag har torr hud och bor i ett nordisk klimat ;)

2011-01-07 01:10:15
URL: http://annabrostrom.blogg.se/
Maria

Jag har samma paket för utlottning. =)

2011-01-07 20:12:04
URL: http://mischomascho.blogg.se/
mikaela

småbarnsmamma som älskar sol å bad vilket sliter otroligt mycket på huden.

Borde vinna så att jag kan fortsätta leva livet å ändå bevara min hy fräsch ;-)

2011-01-08 10:39:18
URL: http://harelis.blogspot.com/
Alexandra

Jag borde vinna för att jag som småbarnsmamma inte unnar mig lyxen av hudvård. Skulle jag däremot bli tilldelad något som sen funkar är det ju värt varenda krona att fortsätta lyxen

2011-01-21 12:14:11
Kusin Vickan

Här behövs en riktig fuktbalanserare då man ständigt vistas i minusgrader ute för att mötas av en varm inomhus luft. Huden sköter sig skälv med en liten hjälp på traven, det skulle passa mig! :)

2011-01-22 19:44:05
Mia L

Jag vill vinna eftersom jag efter den här långa vintern verkligen behöver göra något åt min stackars hy...

2011-01-22 19:49:26
Annelie

Märker att åldern börjar ta ut sin rätt på min hud. Speciellt nu på vintern. Har haft svårt att hitta något som passar min hudtyp. Blir man inte oljig så sticker det och kliar i hyn. Ett ypperligt tillfälle att få testa nya produkter utan att ruinera sig.

2011-01-23 00:33:06

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0