Hur sov hon inatt då?



Igår somnade lillgrisen vid 19.30. 00.20 vaknade hon och grät. När jag kom in hittade jag henne ståendes på knä i sängen med en duplokatt i handen. Jag letade reda på nappen och ploppade i den och la henne ner. Efter bara en liten stund var hon lugn så jag kunde gå och lägga mig igen. Efter ytterligare en stund låg hon och bökade och skrek till lite igen men hon tystnade av sig själv och somnade om. Jippi! Det här är vi inte vana!

6.30 gjorde hon morgon imorse. MVG till våran lilla pärla!

Sovstunden, japp det blev bara en, idag på dagen blev bara 45 minuter. Bättre än 25 som hon ibland bara sover!


Efter middagen idag hade Felicia köttfärslimpa i hela håret så pappa K skulle tvätta bort det värsta innan det blev dags för bad. Våran dotter såg ut som en raggare efter den behandlingen. Lite läskig faktiskt!








Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0