Vaddå trött?

Nejdå, jag är inte alls trött. Jag fick ju sova 00-02 och sedan 02.30-03.40 innan lillan bestämde sig för att vakna och gallskrika så det inte gick att undvika henne. Men vad trodde vi. Hon sov ju i ett sträck fram till 5 igår...

Hon skrek och skrek och skrek så jag började funera på om honhade ont. Gav henne en alvedon supp ifall. Det hjälpte inte. Hon lugnade ner sig lite men skulle prompt inte ligga i sängen. Det var ingen idé att ens vara ihärdig. Hon skrek och bökade, rullade och ställde sig och jollrade. Inte ville hon sitta i famnen heller. Rastlös verkade hon och ville nog helst leka. Leka mitt i natten? No no!

3.40-5.20 höll hon låda och oss vakna. Sedan somnade hon. Efter 1 timmes buffande (!!!)

Bryt inte trenden dotra mi. Inte inatt i alla fall för nu ska det ju vara sovnatt. Efter det så behöver du faktiskt inte följa trenden mer och inflika med en till uppesittarnatt. Är vi överens?



/Tesan








Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0